Hektiskt tisdag

Denna förmiddag har flugit fram och fort lär väl vara dagens mantra. För mycket ska hinnas med, men mycket har även hunnits med. Det har ringts tusen viktiga samtal. Alltså merjobbet efter inbrott!! Det tycks aldrig sluta med viktiga papper, samtal, möten, foton och så vidare. En powerwalk har jag även hunnit med. Det är så roligt i vårt nya område. Massa nya gator, cafeer och butiker att lära känna. Så jag promenerade glatt gata upp och gata ned idag. Sen blev det rester från gårdagens middag. Stekt kyckling med en alldeles underbar quinoa sallad med oliver, lök, vitlök och parmesan.
Dagens fortsätter med städ, posta tradera saker och inköp till dagens middag. Men sen ska jag bara slappa. Läsa en bra bok, glo på en film eller någon rolig serie. Jag mår riktigt bra när jag känner att jag aktiverat mig under dagen. När jag inte bara har låtit timmarna gå och inte riktigt fått något gjort!
Vad är dina tisdagsplaner?

Kommentarer
Postat av: trollpia

stor kram!

2011-06-02 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0