Fredagstankar

Ljuvliga ögonfransar som kom på posten idag. Så himla fin box den kom i!

En av mina favvobloggar just nu (som jag bara inte kan få nog av utan går in på många gånger var dag) är Minnas Spanbloggen. Hon kör, tillsammans med sina läsare, en 21 dagars utmaning. Jag blev inspirerad. Men då jag är så otroligt otålig brukar jag köra på en veckors utmaningar. Sitter här på kvällskvisten och funderar på vad nästa veckas utmaning ska vara. (Och poängen med utmaning är ju belöningen på slutet!) Nästa veckas blir att promenera minst 30 minuter varje dag. Inte för stort, inte för litet utan precis lagom och lite av en utmaning.
Hur brukar du motivera dig? Kör du någon utmaning just nu?
Just nu slökollar jag på så ska det låta. Mannen min är i Barcelona och fotar dess soliga gator och fina människor. Hoppas han har det riktigt bra, men hoppas han kommer hem fortare än fortast ändå! När han är hemma känns det som man kan vilja ha all egentid i världen, men när han är borta vill man bara vara en igel och vara nära nära mest hela tiden. Men så är det väl alltid? Att man alltid är tvärtom. Men det finns ingen anledning att klaga. Jag vaxar, brun utan solar, packar mina traderaförsäljningar och kollar på alla dåliga realityserier som finns.
Ha en trevlig fredag mina härliga läsare. Nu ska jag kolla lite recept då min fina vän Hanna kommer imorgon för schlagerkväll deluxe. Åh, hejja hejja Saade (och lite Irland). Det blir kul imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0