SNUVA OCH MINNEN

Skolan har börjat och här sitter jag med snuva och huvudvärk.
Då är det fint att titta tillbaka på en av sommarens bästa dagar.
Jag tog bussen ner till min hemby Skanör och falsterbo och visade David alla platser från min uppväxt.
Nostalgin var total!
Husen på mellangatan är gamla och det är så himla pittoreskt.
Vi åt en obligatorisk glass hos Aldo och vem satt där om inte Ebba von Sydow!
Hon var så himla somrig och fin.
Milsvid havsutsikt är jag bortskämd med. Detta ser man när man cyklar vägen ner till hamnen.
Min outfit bestod av egensydd tubtopsklänning och halsband och skor från H&M.
Brillorna är himla gamla.
Vi badade från jollebryggan och det var så otroligt varmt i vattnet. Annat än stockholms skärdgårds iskalla vatten.
På denna strand hade vi en gång i tiden en liten badhytt. Där förvarade man sina stolar, parasoller och baddräkter. Men den har vi sålt till en annan familj nu när min familj flyttat in till Malmö.
Naglarna matchade himlen och jag var så himla lycklig.
Såhär ser de små badhytterna ut! Gulliga va?
På eftermiddagen blev klänningen en kjol och baddräkten en topp.
Och solhatten var ju ett måste!
Åh lätt en av sommarens bästa dagar!
Ta känslan du får av bilderna och gånga det med 100 så kanske du förstår vilken underbar dag det var.
Det är just detta som är en av de underbara sakerna med att blogga, att man dokumenterar sitt liv och alltid kan se tillbaka på det senare. Som en alldeles galet ambitiös dagbok!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är så fin och har en jättefin stil! ser ut som en härlig dag, fina bilder!

2010-09-04 @ 12:44:21
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: anja

mer outfit-bilder!

2010-09-05 @ 00:26:32
Postat av: MOR

Så underbara bilder, så fint vi hade det. Vilka somrar.

Love you

MOR

2010-09-06 @ 08:41:55
Postat av: Little Peaché

anja: noted! =) ska verkligen försöka bli bättre på outfitbilder!



kram på dig

2010-09-06 @ 10:10:07
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

mor: ja det var en så underbar dag. vilken lyx att få ha bott där! kram på dig

2010-09-06 @ 10:20:12
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0