Presentation

Jag har fått lite nya läsare så här kommer en liten presentation om mig.

Jag heter Frida Svensson.

Jag är född i Skanör/Falsterbo

Jag är 24 år i oktober.

Jag lever för mig själv. Att utveckla och förstå mig själv är en av mina stora drivkrafter

Jag är obotligt tvekande. Jag är en typisk våg och ifrågasätter alltid mina val. Sen är jag även en obotlig sångfågel. Jag sjunger varje varje dag!

Jag fungerar inte utan musik i mitt liv.

Jag är sambo och flickvän till David sen snart 3 år tillbaka. Han är min största inspiration.

Jag bor i Stockholm sen två år tillbaka.

Jag studerar juridik på Stockholms universitet

Jag älskar min mamma Sabine, min pappa Lars och min sagolika lillasyster Paula.

Jag tycker att Katie Melua är magisk.

Jag hatar folk som inte kommer i tid. ironiskt då att jag är tillsammans med en kroniskt försenad man.

Jag älskar blandningen av djuphet och ytlighet. Lite känslor och lite glamour är en underbar kombo. Underbara vänner och nya skor berikar mitt liv på stora men olika sätt.

Jag älskar min garderob!

Jag gjorde slut med en kompis i somras.

Jag har varit utbytesstudent i Australien.

Jag har precis återfått kontakten med en barndomsvän vilket känns himla fint.

Jag älskar filmen hitta nemo över allt annat.

Jag är på bostadsrättjakt.

Jag uppskattar mina vänner så enormt mycket.

Jag är helt galet känslig och gråter säkerligen minst en gång om dagen.

Jag har jobbat som kaffemaskinstekniker.

Jag blir imponerad av starka kvinnor som vägrar ta skit. Min mor är ett fenomenalt exempel. Det är mer än några människor som påtalat vilken jädrans integritet hon har och det är beundransvärt tycker jag.

Jag vill gärna ha en mops eller yorkshireterrier.

Jag drömmer om att bli försvarsadvokat men har även hemliga drömmar om att bli krönikör och att skriva en bok.

Jag bodde tidigare i Malmö. Kommer alltid vara min bästa stad.

Jag kan alltid se något fint i alla.

Jag kommer alltid sörja min faster, farbror och kusin som dog i tsunamin.

Jag föll för David för hans bruna bruna ögon och kreativa jobb.

Jag vill gärna ha ett eget företag i framtiden.

Jag ser fram emot att bli mamma.

 

Ja, om ni undrar något annat får ni säga till! =)


Min mamma och syster! Pappa jag hittade ingen bild på dig! =)

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

mamma: jag tycker du är så himla söt på denna bild!



puss!

2010-09-06 @ 10:20:35
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Åh vilken fin presentation! Vilken är din favoritfärg?

2010-09-06 @ 15:09:17
URL: http://frokenpimpinell.blogspot.com/
Postat av: MOR

Det är ju min byfånemössa....

Inte kram



MOR

2010-09-07 @ 07:56:09
Postat av: Little Peaché

amanda: Sv: favoritfärg? hmmm....svårt det där. Jag älskar rosa och tycker att folk som bara bär svart är det störigaste och tråkigaste som finns. Men svart är en himla bra färg tycker jag. Men jag vill alltid matcha den med annan färg. Eller helsvart och galet massa guldsmycken! Så rosa, svart och guld är mina bästa färger. och gärna tillsammans i en härlig glammig mix!



Kram på dig

2010-09-11 @ 23:03:41
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

mor: säg vad du vill men jag tycker du är fin!

2010-09-11 @ 23:10:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0