cocktailparty

Hej alla mina älsklingar,
idag är en bra dag! Idag känner jag mig som världens lyckligaste tjej. Igår hade jag tio alldeles fenomenala starka, inspirerande och underbara kvinnor hemma hos mig. Vi lyxade till det med ett glammigt cocktailparty. Det bjöds på tapas, minicupcakes och drinkar en masse. Vi pratade om högt och lågt. Drömmar för livet, dagliga bekymmer och delade de djupaste av känslor. Vi dansade till spice girls och alla hade på sig sina glittrigaste stasser.

Att få vara omgiven med så himla fina tjejer är verkligen en lyx. Att få vara så omtyckt och tycka om så mycket, det är en härlig känsla. Vi tjejer lägger ett stort fokus på killar. Vi pratar om killar, diskuterar killar, analyserar killar, gråter över killar och så vidare. Men egentligen borde vi läggabra mycket mer tid på oss tjejer. För inget är så upplyftande som att känna sig som en del i ett underbart tjejgäng. Att aldrig känna sig udda eller utanför. Att alltid ha någon. Tänk att jag kunde få ha turen att få träffa dessa underbara tjejer.







Bildkälla: Här


Kommentarer
Postat av: Lisa

underbart!

2010-09-05 @ 23:28:48
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0