Att få vara värd

Man ska göra det som gör en lycklig. Punkt slut.
Jag känner mig lycklig när jag får lov att känna mig lite lyxig. När jag känner att de små sakerna berikar mitt liv nått så enormt. Därför har jag bestämt mig för att ge mig själv lite mer skönhetsbehandlingar. Därför ska jag imorgon boka en pedikyr för nästa vecka.
Sist jag gjorde en pedikyr var för dryga tre veckor sedan i Malmö. Då blev det guldiga naglar och jag traskade stan runt i pedikyr tofflor. Inte så rutinerat, men hey, a girl's gotta do what a girl's gotta do.

Kommentarer
Postat av: Klara

Just det ja, det har jag aldrig tänkt på (har aldrig fått pedikyr på salong) men det är ju klart att man kanske borde tänka på att ha sandaler då. Men hur gör man på vintern?

2010-09-14 @ 11:47:49
URL: http://klaralykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0