Jobbig natt

Fy hundan vilken skitnatt!
Jag har inte kunna sova en enda sekund. Efter vår natt häromveckan fylld med fyllon, bilinbrott och poliser har jag varit lite oroad för hur jag skulle känna mig nu när David är bortrest i Turkiet för att jobba.
Första natten förflöt utan några problem. Jag sov som en stock.
Men igår skulla jag precis somna när en fyllekärring började skrika utanför mitt sovrumsfönster.
Och jag blev så satans rädd. Och så började fantasin att skena.
Och ingen sömn kunde jag få. Jag hatar min mörkerrädsla. Jag hatar att den får styra mig.
Så ni kan ju förstå att jag är dödstrött idag. Jag var verkligen vaken hela natten tills jag valde att gå upp halv fyra och äta frukost.
Jävla fyllekärring. I hate you!

Jag måste toughen up!


Beautiful Lara Stone!

Kommentarer
Postat av: Nanó

Jag är också rejält rädd för mörker, kan tänka mig vad du gick igenom...

2010-05-20 @ 19:48:16
URL: http://nano.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0