Mina inköp

Häromdagen berättade jag att jag hade treatat mig själv med en ny kavaj och en ny kjol.
Jag bar de tillsammans och matchade med en leopardmönstrad topp.
Och jag kände mig så jäkla fin ska ni veta!
Och det första någon sa dagen jag bar outfiten var hur fin jag var.
Så mitt inköp gjorde verkligen succé för mitt humör!

Kavajen är ljust ljust puderrosa, med trekvartsärm och med en sjalkrage.
I den kände jag mig både kvinnligt ljuv och kaxigt affärsmässig.
Med leopardtoppen under gav jag det hela lite mer attityd.

Ett svart knytskärp ingick i konceptet så att säga! =)
Kavajen kommer från H&M. Och det roliga är att både min mamma och syster (utan vetskap om mitt inköp) sprang runt i malmö och letade efter samma kavaj.

Här är en kort trikåkjol med fuskläder applikationer och den kommer från Lindex.
I love it! Den är så jädrans snygg och när jag såg den i en tidning så kände jag verkligen att jag måste ha den här kjolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0