hallå i lådan!

Först måste jag säga TACK! Vilket engagemang och support ni visat!
Alla åsikter och tankar värmer verkligen!
Idag hade jag min första samtalsträff med min PT och det kändes SÅ JÄKLA BRA!
Så humöret är på topp idag!

Jag ska ta och svara på alla era kommentarer strax men ville som sagt bara säga tack först.
Min PT är verkligen en kanonbra tjej och det känns som att hon verkligen förstår mig och vart jag kommer ifrån.
Jag hoppas verkligen att jag kommer klara det här.
Och om alla ni, som inte ens träffat mig utan bara läser min blogg, tror så starkt på mig så borde jag väl för sjuttsingen kunna tro på mig själv!

Så nu blir det några timmars plugg och sen ska jag gå på en långpromenad. Känner inte för ett pass på SATS och då min PT säger att motion inte behöver betyda gym utan även en promenad så går jag på promenad.
Gud vad ni är fina! TACK! Alla dessa kommentarer har varit fantastiskt! Jag är inte van vid så många och det känns verkligen roligt och speciellt!

Nu till något annat. Jag tänkte visa er en photoshoot med Angelina Jolie och Mr Pitt!
Är bilderna inte sagolika!?






Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skall också börja promenera. Har skaffat stegräknare!

Postat av: Annaa M

Jo sagolikt gräsliga, jag ryser ända in i benmärgen när jag ser dem. Särskilt den översta. Kan ingen rädda de stackars barnen!

2010-03-24 @ 00:55:53
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Anna

Annaa M sa det jag tänkte säga. Läskiga bilder! Var kommer de ifrån, det känns som om de ska skildra otäcka sidor av det amerikanska samhället?

2010-03-24 @ 09:32:28
Postat av: trollpia

fantastiska bilder!!! tro på dig själv frida, du kommer klara detta galant!!!

kram

2010-03-24 @ 12:16:22
Postat av: anna

var kan man få träffa den här pt:n? jag tror att jag också skulle behöva ett sånt snack.

det går sjukt segt med träningen. jag gör det, men det känns oftast motigt. jag vill att det ska vara roligt och peppande!

2010-03-24 @ 20:53:20
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

anna: jag förstår inte riktigt det otäcka..bilderna skildrar (tror jag) 60-talets amerika... och bilderna är vackra tycker jag. kläderna är sagolika, ljuset underbart och rekvisitan på bilderna är så otroligt inspirerande..



att de ber bordsbön är väl inte otäckt? det är var familjs frihet att välja om man vill göra det...

2010-03-24 @ 22:09:23
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

anna: just den här pt:n kanske du inte kan träffa men på nästan alla träningscenter finns det personliga tränare och då kan man säkert fråga sig fram till någon med erfarenhet i samtals också. eller så kanske du kan googla kbt terapeuter...



och du är superduktig som går och tränar. men om du inte tycker det är kul så är det inte kul. vad gillar du???? du kanske inte är gym tjej. du kanske vill spela basket, eller dansa, eller boxas eller på kickboxning. rida? fotboll? simning? yoga? osv...



prova dig fram till något DU tycker är kul!



kram på dig

2010-03-24 @ 22:13:32
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vad olika man kan tolka bilder! Jag tycker det ligger ett hot i nästan alla. Ta den näst sista tex, där ser jag hustrumisshandlaren och hans nu fogliga offer. Den sista ser jag alkoholens skadeverkningar och kylan efter svek. Kanske är det Pittens sammanbitna käkar, kanske är det bara något mer subtilt som jag läser in i bilden.

2010-03-25 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0