Ni må tro att jag har det bra!

Idag har jag fått sommarlov! Igår skrevs terminens sista tenta.
Det var fyra långa, varma, svettiga timmar. Fyllda med tvivel och osäkerhet.
Men jag skrev, lämnade in den och lade det omgående bakom mig.

Istället gick jag och Dave, Mia och hennes kille Daniel och Martin och käkade middag på Zink.
Därefter blev det Utecompagniet och sen Spymlan.
Och ni må tro att kvällen var fylld av kändisar. Iallafall för mig som bara ÄLSKAR bloggar.
På Zinks uteservering satt Maria Virgin - Glamours modechef. Hon hade the most divine necklace ever. Och hon sportade även en neontopp som bara kommer mer och mer ju längre sommaren sträcker sig.
Inne vid baren satt en av mina favoritskådisar Josefine Bornebusch! Hon är utan tvekan en av Sveriges vackraste kvinnor. Och när vi gick från restaurangen satt ingen mindre än Alexander Schulman där.

På utecompagniet såg jag Anna Hibbs, som inte alls ser ut som i bloggen...
Och på Spymlan träffade Sofie, vars blogg jag läst superlänge. Och hon var så himla trevlig!
Och så såg jag Nöjesguidens chefredaktör - Coola Margret.

Varför denna kändishets? Jag vet inte riktigt. Mina kompisar tycker jag är töntig.
Men jag gillar kändisar. Jag blir lätt starstruck och så inspireras jag väldigt lätt av människor som lyckats med saker i livet, eller som vågat ta risker och chanser som jag inte gjort ännu.

Så all in all, mycket lyckad kändis-span-kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

coolt!!!! speciellt att träffa sofie och se josefin barneboursh kan inte stava, fin dag du!

2010-06-03 @ 12:36:34
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0