Jag har rört på mig idag... (Challenge day 5)

...har du?
Jag har haft en riktig skitdag idag. Skitdag!
Men jag tog mig i kragen och åkte in till stan och ner till Årstaviken.
Och den milen jag promenerade idag var ljuvlig!
Vattnet kluckade och glittrade, människor såg somriga och lugna ut. Och lukten! Lukten!
Lukten av salt, vatten, diesel, havsbotten och vind. Det är min bästa lukt.

Idag promenerade jag en mil, ska laga GI middag och fyllde kylen med färska bär och torkade goji och tranbär.
Det är nog dags för en klapp på axeln för jag har verkligen börjat förändras!
Jag har fortfarande inte kommit till punkten där jag säger att jag älskar träning för det får mig att bli så lugn bla bla bla... Men jag kan ärligt säga att idag älskade jag träningen. För det fick mig verkligen att må riktigt bra och bli riktigt lugn.

Vad har du gjort idag?
(Och du som jobbar på Aftonbladet! (Emma och David skvallrade)Kul att du läser min blogg! Släng in en kommentar vet ja!=) Kram på dig)




Hur fin är inte Zooey Deschanel??? Love her!
Fotad av Ellen von Unwerth

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Bra jobbat! Helt okej att du apar efter, blir bara glad över att det sprider sig :)

Är dock inte så bra på att röra mig varje dag, eller de senaste två veckorna har det inte blivit så i alla fall. Det har varit mycket med husköp och visning av lägenhet mm, men snart ska det nog bli bättre :)

2010-06-06 @ 20:22:13
URL: http://myshoebox.se
Postat av: egoflow

Du är duktig!!!!!! Glöm inte det i all hets.

2010-06-06 @ 20:40:47
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

love zooey too! Blev "förälskad" i hennes face när Almost Famous kom för 9-10 år sen.

2010-06-07 @ 11:09:39
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Cykling, fotbollstennis igår och idag blir de två hårda pass på gymet, me like! Motion är riktigt härligt och jag är hälsoinsperatör på min arbetsplats vilket passar mig utmärk.

2010-06-07 @ 11:53:31
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0