Dagens första dopp

När min fina vän Victor, som jag inte träffat på över tre år, äntligen landade i Stockholm begav vi oss raka vägen till Långholmen för ett möte med det blå. Sommarhettan är ohanterlig för mig om jag inte ofta ofta får kasta mig i plurret. Men kallt som hundan var det men ack så skönt när det var över.

Jag invigde min härliga second hand baddräkt.

Sommaren är verkligen här nu!


I'm struttin' my stuff!

Ikväll har Davids vän (som också heter Victor) och hans fina australiensiska flickvän har nyss varit här på grillkväll. Jag känner mig aldrig så levande som när mitt hem är fullt av glada och fina människor.
Båda dessa två är fantastiska fashion fotografer och jag ska verkligen försöka göra ett bra inlägg om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0