When it rains it pores

Jag bara måste få berätta! Att när jag shoppar, ja då jäklar shoppar jag.
Iallafall när jag shoppar second hand.
Häromdagen gjorde jag en divine runda som jag ska visa er när det är tvättat och fixat.
Och idag, ja då gjorde THE bargain! En escadajacka (till hösten) som trnedmässigt uppfyller armytrenden som kommer hålla även i höst. Vad kostar den? 280 spänn! Och den är undanlagd till imorgon och jag är så jäkla glad!
Den plus två toppar som också är supersnygga!

Sarah Stephens fotad av Carlotta Moye för Madison Magazine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns märkligt att all mina gamla kläder går i repris...

Love you

MOR

2010-07-13 @ 08:14:21
Postat av: paula

JAG VILL HA UPPDATERING! Gärna en outfit bild från bröllopet. Saknar er! Puss

2010-07-18 @ 15:18:13
Postat av: Linda

oj vad jag kände igen rubriken....gått o sjungit den i huvudet i flera dagar... Nu ramlade polletten ner :)

2010-07-19 @ 22:57:51
URL: http://pindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0