jeansklänning

Förra veckan när tanken var att Viktor skulle få shoppa så gjorde verkligen le fynd!
En sagolik jeansklänning med cut-out över axlarna.
För 100 kr kändes det mer än ok! Det kändes super rent utav!
Davids vän Per agerade "dagens-outfit-fotograf". How I love att jag känner riktiga fotografer.
Blir ju så mycket roligare när de fotar mig än när jag gör det själv.
Denna photoshots gjordes på gården med blixtar och reflexskärmar och grannar som nyfiket tittade ut bakom köksgardinen. Men det bjuder jag på!








Sen blev det bara lite tokigt när vi insåg att två av kvällens middagsgäster också bar jeansskjorta.
Per och Isa sportade jeans riktigt snyggt båda två.
Så då var vi ju tvungna att göra en photoshoot av det också! =)






Sen ville även David och Viktor ha lite photoshoot! Och även de matchade - gröna killar.
Så jag antar att dessa vänner passar oss ypperligt eftersom de matchar oss så väl!

hmmm...detta är anledningen till att jag var tveksam inför photoshoot.
Vad lär vi oss av detta? Always dress up, för man vet aldrig när det är dags för photoshoot!



Phew! Bildbonanza deluxe!
Hoppas ni gillade det!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jättefin klänning du har köpt och bilder!

2010-07-07 @ 00:54:50
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MOR

Fina bilder, tänk att du är en sådan linslus...

Kram

MOR

2010-07-07 @ 07:57:58
Postat av: Katja

Vilka härliga bilder! Jag älskar bildbonanzas!

2010-07-08 @ 18:37:20
URL: http://waxonwaxoff.blogg.se/
Postat av: stroganoff.ratata.fi

Nej men vilket roligt inlägg, blir jätte glad!kramar

2010-07-10 @ 15:10:56
Postat av: little peaché

stroganoff: haha kul att det uppskattas med så mycket bilder och att det inte blir långtråkigt!



kram på dig

2010-07-20 @ 13:45:02
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0