Höstkampanjer del 2

Versace Fall 2010 Campaign

Iselin, Anna & Valerija by Mario Testino

En ganska tråkig kampanj tycker jag. Även Versace använder sig av svart/vit vilket tycks vara höstens medlodi när det kommer till kampanjerna. Modehuset försöker nog sig på en ung touch då både kläderna och modellerna känns väldigt unga.

Valentino Fall 2010 Campaign

Freja Beha Erichsen & Tati Cotliar fotade av David Sims

Usch även detta galet intetsägande och tråkigt. Och varför är de nakna?

Nej jag undrar när de riktigt roliga kampanjerna kommer.

Riccardo Tisci har valt att använda en transsexuell modell i denna kampanj.

Och om det inte är befriande vad är då det?

Vågar man hoppas på en mer öppen modebransch?

Denna kampanj är so far vinnaren på mest spännande kampanj.

Sonia Rykiel autumn campaign.

Det här är helt ok. Men den saknar det där lilla extra.

Det är ljust, ljuvt och lite dovt och passar hösten perfekt.

Men vad är det för en konstig bakgrund på bilden? En rykande stad?

Nej, jag fattar inte det här.

Prada Fall 2010 Campaign

Angela Lindvall & Miranda Kerr fotade av Steven Meisel

Prada andas, precis som Louis Vuitton, 50-tal men jag måste säga att LV gör det så himla mycket bättre.

Friskt vågat, hälften vunnet som man säger.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0