Grinda


I en och en halv timme puttrade båten på när vi åkte till Grinda.
Vi passade på att ta en kopp kaffe.

David hade på sig sin vintage Dior t-shirt

Per hade på sig en vintage jeansshorta som är fab!




Pojkarna njöt i solen!


Vi delade klippa med det här fina paret som jag tjuvfotade



Här ser ni dagens outfit! haha! En lila MYCKET lös tunika och sandaler.
Mer än så var totalt omöjligt.



På Grinda kan man titta på får när man går från ena änden till den andra.


Ni må tro jag badade massa gånger.

Jag hade på mig en brun/vit zebramönstrad bikini. Tres chic!


Efter 12 timmars övistelse tog vi båten tillbaka in mot stan.
Åh vilken ljuvlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ser underbart ut. fina bilder.

2010-07-13 @ 00:54:09
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla fint. Jag ääälskar stockholms skärgård.

Kram

MOR

2010-07-13 @ 08:16:12
Postat av: paula

Gud vad fina bilder! Det är minsann ett vackert land vi bor i!

2010-07-13 @ 15:16:45
URL: http://baus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0