En fredag på trädgården


Efter att jag jobbade några timmar i fredags begav vi oss mot Trädgården.

Allt jag har på mig är second hand utom ballerinorna från H&M.

Viktor väntade på våra varmkorvar och matvete-hamburgare.

Under tiden lärde jag känna Viktors amerikanska flickvän Christen. Och vilken tjej sen!
Wonderful!

Trädgården är som en blandning av vardagsrum och fritidsgård fast utomhus. Detta är en nattklubb under en bro här i Stockholm. Väldigt berlinigt faktiskt!


Kvällssolen spelade spratt med oss.



Kärlek


Äntligen kom hamburgarna.

Sen blev det tid över för pussar innan vi skulle äta efterrätt.

Supergod ingefärspanacotta. Och jag fick lov att prova Christens chanelsolglasögon.
Jag kan meddela att Nicole Richie har samma par!


På trädgården är en massa soffor utplacerade lite här och där.

Min vackraste!

Sen kom tjejligan. Här har ni Isa, min malmökompis, men som jag även pluggar juridik tillsammans med nuförtiden här i Stockholm.

Jenny var också med.

Och fina Minna, Isas syster, var på besök här i huvudstaden.

Systrakärlek

Min kärlek

Snygga trion

Erik Hassle var kvällens hemliga gäst och det var jätteroligt för jag tycker han är så jäklans bra!

När vi gick hem var det lite kyligt men då slängde jag bara på mig min grymma rosa 80-tals kappa.
Grym kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Orsi

HA! Jag visste inte att du kände Jenny :) vi var bästisar i högstadiet hahaha

2010-07-06 @ 23:17:58
URL: http://orsii.com
Postat av: MOR

Så mysigt, det ser ut som "Central Perk" fast inomhus och på riktigt.....

Roliga bilder

kram

MOR

2010-07-07 @ 07:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0