4 snabba


Idag ska jag jobba vilket betyder att jag ska ha på mig helsvart.
Jag har lite svårt för det och älskar färg. Men bilden ovan visar att det verkligen kan vara snyggt att bära helsvart ibland.

Jag kan fortfarande inte förstå att jag har fått klämma och känna på denna kjolen på riktigt.
Big fashion moment!

Natalie Portman är Diors nya ansikte!
Ett bra val säger många men jag har så svårt för henne.
Ända sedan jag läste en intervju med henne där hon tyckte man borde legalisera marijuana så sjönk hon i mina ögon. Hon sjönk ända ner till botten av botten.

Sagolik kollektion!
Well done Miu Miu!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Men vad då? Maja har ju inte dödat någon, är ju mindre farligt än alkohol. Det är bara svenskarna som är så inskränkta. Kolla länder som Australien och Holland. Där funkar ju det!

2010-07-26 @ 14:01:51
Postat av: Ingrid

ooohh det var galet snyggt!

2010-07-26 @ 16:00:02
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ungefär samma reaktion jag får av dina inlägg om päls (när du medvetet provocerar till exempel, både smak- och respektlöst). Det är tråkigt att få avsmak för en person på grund av en sak de sagt, men då har du ju inga problem att förstå hur jag kan känna så utifrån vad du skriver om Portman. Vad bra.

2010-07-26 @ 23:32:36
Postat av: Little Peaché

alexander: jo maja har visst dödat folk. och alkohol med! och om alkohol skulle vara olagligt hade jag helhjärtat stöttat det. alkohol är också en drog. Men den är laglig och i liten mängd lättare att hantera och kontrollera än motsvarigheten i marijuana.



I australien funkar det inte alls. där har jag bott och tyvärr fått se baksidan av regelbunden droganvändning.



jag anser mig inte vara inskränkt. jag följer lagen och den är min moraliska ståndpunkt att droger är fel och att det är idioti att vilja legalisera det. bara människor som aldrig sett drogernas svarta baksida kan säga att man vill att det ska legaliserar!

2010-07-27 @ 00:44:54
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

anonym: du missförstår ju hela grejen. jag provocerar inte medvetet. däremot blir du provocerad av att vi har olika åsikter men jag förstår inte hur du kan likställa med att jag i min blogg ventilerar mina åsikter om päls med att medvetet försöka provocera.



du får tycka precis vad du vill om mig det gör ingenting. om du tycker jag är dum i huvudet för att jag äter kött, bär läderjacka och päls och har lädermöbler hemma jaja so be it.



men att medvetet provocera, nej sånt sysslar jag inte med.

2010-07-27 @ 00:48:44
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ganska tydligt att du är fullt medveten om vilka reaktioner dina inlägg får, vilket också betyder att det blir medveten provocering. Du får självklart sitta på dina höga hästar och slå ifrån dig, men det förändrar tyvärr inte faktum. Det är till viss del dina åsikter ja, men det är inte det som avgör. Nej, det är ditt beteende.

2010-07-28 @ 03:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0