glamour - november issue

Amerikanska Glamour har svurit att de numera skall använda sig av en bredare variation av modeller.
Stora som små, tjocka som smala, gamla som unga.
Och de invigde sitt löfte på bästa maneér.
Några av världens största plus size modeller, bland annat min favoritmodell Crystal Renn, fick pryda omslaget.

Vad säger ni om det här? Jag blir iallafall lite rakare i ryggen och känner mig extra snygg.
snacka om snyggingar!
Här har vi 7 tjejer i storlekarna 38-42 som är hälsosamma och lyckliga. De tränar och äter nyttigt, men de bantar inte. De har helt enkelt accepterat hur de ser ut.
vilken inspiration!
För mer inspiration kan ni titta här och läsa lite om tjejerna! Gör det!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad vackra dem är och liksom 38-42 är inte stora storlekar alls. de är de som har 34-36 som är smala fast smalhet är också fint.



stora storlekar är typ när vi kommer upp till 46 hehehe. på tal om inget.



man ska vara nöjd som man är tycker jag. jag försöker intala mig själv att jag är bra som jag är. har bantat förut, haft ätstörningar. men nu accepterar jag mig själv som jag är och tycker jag ser rätt bra ut ändå fast när jag inte kommer in i något som är storlek 38 eller 40 FRÅN H&MS cepiga kläder blir jag förbannad, för på monki kan jag ha storlek small utan tvekan. som sagt. det gäller nog bara att börja gilla sig själv lite. går man ned i vikt blir man aldrig nöjd istället. eller inte jag i alla fall. fast jag tror det kan lätt bli så att man aldrig blir nöjd.

2010-01-06 @ 23:22:27
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

och tack så mycket. du får mer än gärna komma och bli bjuden på kakor :D

2010-01-06 @ 23:23:03
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MOR

Det är inget problem om man har 36 - 42 i storlek för då finns det snygga kläder. Och man är sk "normalstor" Det stora problemet idag är att det finns människor som är så tjocka att de inte kan köpa konfektion. Det verkar så hemskt att endast klä sig för att slippa gå naken, inte kunna köpa ett endaste plagg för att man gillar färgen eller mönstret.

Keep up the good work

Love you

MOR

2010-01-07 @ 09:36:43
Postat av: kajsa

Men WORD!

2010-01-13 @ 11:57:15
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0