Stockholms Aktionsverk

Den 15 februari är det återigen dags för alla er fashionistas där ute att buda.

Stockholms Aktionsverk öppnar upp dörrarna för möjligheten att kamma hem ett härligt fynd.

Här är mina favvisar!

 

Från vänster:
vit klänning - YSL, silver klänning - Thierry Mugler, byxa och jacka i lammnappa - claude montana, väska - chanel 2.55, kappa i jaguarpäls, resväska- Louis Vuitton, aftonklänning - christian dior, scarf - hermés och ballerina - chanel.

Och om jag var rik som ett troll så skulle jag skämt bort min pojkvän som reser jorden runt ihop om att hitta bästa bilden. Han jobbar så hårt och skämmer bort mig så mycket.
Så om jag blir rik skulle jag skämma bort honom med:

Christian Dior - en sagolik necessär. Beautybox som man säger.

Resfodral för kostymen från Louis Vuitton.

Då hade han rest classy classy!

Kommentarer
Postat av: MOR

Nu är jag lite ledsen att jag slängde mina svart/vita skor, de var exakt som på bilden fast inte Chanel.

Puss

MOR

2010-02-04 @ 11:33:09
Postat av: Paula

Ja men dem va väl så himla slitna? Jag hade ju dem på Strandbaden när jag va en älva..:)

2010-02-04 @ 14:47:52
Postat av: Little Peaché

mamma och paula: asså, de var väl ändå inte så fina??? Nej du mamma, du ska köpa ett par riktigta chanelballerina!

För du använder aldrig högklackat. så tänk när alla tjejer köper klackaskor hela tiden. då kan du lätt köpa ett par ballerina!



och annars så vet jag en jättefin ballerinasko butik i london som är dyrare än vanlig skoaffär men mycket billigare än chanel. och de har vita ballerina med svart tå. alldeles underbara!

2010-02-11 @ 13:34:48
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0