måndagsroligt

Jag vet inte om ni, som jag, är väldans trött när måndagen kommer.
Man önskar helgen kunde vara bara lite längre.
Då har jag ett hett tips. Se till att längta efter varje måndag.
Det gör jag genom att tillsammans med David planera in en rolig grej varje måndag.
Ibland bio, ibland teater, ibland något annat och just idag ska vi äta ute på Judit & Bertil.
En restaurang som sägs vara himla förtjusande men som jag aldrig besökt.
Det blir min premiär och imorrn ger jag er en update!

Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Postat av: fröken lila

jag ska lämna in mitt páskrivna kontrakt, och sá ska jag gá och se ett regissörssamtal pá operan om en ny uppsättning som de ska visa. kul!

2010-02-08 @ 13:49:36
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Becca

Vilken fin grej med måndagsfirande :)



Idag har jag strykit skoluniformer och nu ska jag gå och hämta mina au pair-barn på skolan. Sen ska vi baka brownies!



xx

2010-02-08 @ 16:00:12
URL: http://rebeccasutton.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ähum... Ja, just igår fick jag fira måndagen med att jobba sent, eftersom vi hade hjälp med att hämta barnen på förskolan. Inte så glammigt kanske! Jag tycker det låter som ett strålande initiativ med lite måndagsfirande. Det gäller att påminna sig om att livet inte bara händer på helgerna!

2010-02-09 @ 08:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0