snabba puckar

oj oj bråttom bråttom.
Nu ska jag hasta mig iväg från jobbet för att snabbt bjuda min karl på middag på en restaurang och sen hasta vidare till F12. Jag svettas redan.
Kunde dock inte gå utan att blogga om nya numret av japanska Vogue Homme.
Lady gaga gör framsidan och portreterar en man.Och sicken man sen!
Ser verkligen ut som en man!
Och det är väl inte helt chokerande att Lady Gaga fortsätter trampa på och överskrida könsnormerna. Nu har hon bara tagit nästa steg till en mer queer-ifierad värld!
Good on her! Eller ska man säga him!?

Fab fab fab!

Nu äta! Och pussa David. Jag har varit en mardröm på sistone så nu ska jag smöra smöra smöra! =)


Kommentarer
Postat av: Banana

Oh, hon är snyggelisnygg som man.



Vad gulliga du och din pojkvän var i matchande lockar =)

2010-08-26 @ 20:43:54
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0