vilken lättnad!

Trots betydligt mer påskgodis än planerat så gick jag ändå ner i vikt även denna vecka.
Och det känns så skönt. Var så orolig för att jag skulle "ha förstört allt".
Men nyckeln till framgång är träna träna träna. Uppenbarligen kan jag njuta av onyttiga godsaker men ändå gå ner i vikt. Tricket är ju att träna så pass mycket att energin i det onyttiga ändå understiger den man gör av med.
Ju mer godis du vill äta desto mer måste du träna helt enkelt.
Och hade jag inte gått bananas där över påsken så hade jag uppenbarligen gått ner mycket mer men jag har ingen stress. Lite nedgång och godsaker i liten mängd är precis så jag vill ha det.
Det här får ta sin tid, man ska ju vara lycklig undertiden också!


Gud vad jag älskar Crystal Renn! Hon är i mina ögon perfekt!
Hon är kurvig och kvinnlig med mjuka linjer samtidigt som hennes kropp är vältränad och sund.
Hennes ansikte är ju bara to gorgeous to be true!

Det är hål i huvudet att hon kallas plus size model...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0