Shoppa för annan

Tänk att kunna skämma bort dig själv med vackra klädesplagg och samtidigt göra världen till en lite bättre plats.
Jag vet, det låter som önsketänkande men tack vara H&M så kan vi återigen shoppa för att stödja kampen på HIV/aids. En svår sjukdom som för de mest drabbade i Afrika i princip alltid är en dödsdom.
Som tur är för oss i Sverige så är det inte en dödsdom att vara HIV sjuk i Sverige.
Så jag har kollat lite på vad H&M erbjuder och det vara MASSA fint!
Helt vill jag ha allt som följer:

Jeansshorts. Ser ut att vara hög midja på dessa va?

Lovely jacka! Den skulle jag slänga över sommarens alla vita spetsklänningar.
Eller varför inte över en enkel vit t-shirt och jeansshorts?

Denna långklänning skulle jag matchat med ett par klackar i en knallig färg.

Hmmm ja, jag har inte bestämt mig om denna klänning är ett plagg att älska eller hata.

Men om jag bara har råd med en sak så kommer det få bli detta halsband för jag tycker det är perfektion!

Denna tunika tror jag kommer bli kanonfin med brunbrända ben!

Kommentarer
Postat av: cc

gillar halsbandet

2010-04-10 @ 12:17:56
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0