Så trött dag!

Kan någon förklara för mig varför det snöar idag?
Jag hade ihopp om vår börjat packa undan mina ljushållare. Värmeljus passar hösten.
Men tji fick jag, för det är kallt som bara den i lägenheten och jag har tänt en massa ljus.

Här tittar vi på somriga bilder istället. Och längtar...

Jag vill se ut såhär hela sommaren lång.

Ljuvliga shorts!


Jag vill också ha turban hela sommaren!

Åh jag längtar efter värme. Om Island börjar ta det lilla lugna och man får flyga igen så kommer jag vara i Rom om två veckor. Men hur det blir vet man ju inte. Men hoppas hoppas att askan lägger sig så får jag åka till Rom.

Kommentarer
Postat av: katja

SNÖ! Det är ju lite galet! Du kommer komma till Rom, för imorgon åker jag till Amsterdam oavsett aska eller inte, haha. Nä, men det verkar ha lugnat sig som tur är.

kram!

2010-04-21 @ 18:35:41
URL: http://waxonwaxoff.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja herregud, har inte flygtrafiken kommit igång om två veckor kommer det inte vara så lätt att flyga även om askan försvinner, då kommer det börja bli ont om flygbolag..! Men idag ser det ju bättre ut åtminstone.

2010-04-22 @ 09:24:33
Postat av: MOR

Jag vill också ha sommar.

Kram

MOR

2010-04-22 @ 09:42:28
Postat av: Little Peaché

anna: jag tror det är ganska lugnt faktiskt. det verkar som många flyger igen nu!

2010-04-22 @ 12:20:28
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

mor: JAG MED!!!

2010-04-22 @ 12:20:38
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0