oj oj oj

Jag är slut! Denna dagen har varit helt bananas.
Så tidigt som 08.15 träffade jag min PT, sen var det skola mellan 10-12.
Mellan 12.15 och 17.00 jobbade jag och 18.30 var det en timmas dansträning.

Phew! Men trots en så hektisk dag känner jag mig fylld av energi och glädje.
Jag tror att jag tror att jag vill ha lata dagar, men bästa mår jag när det är full rulle från morgon till kväll.
Därför sätter jag på en kanna kaffe nu och öppnar skolböckerna för två timmars plugg.

Det blev ingen outfitbild idag men jag kan visa er en gammal som ni inte sett.
Den är från i påskas.

Skinnjacka, strumpbyxor, knästrumpor och boots - H&M
Randig kofta och bälte - second hand
svart sammetsklänning - Lindex
solbrillor - thailand
Dior väska - vintage


Här handlar vi ljus på Ica. Vi är åtminstone fashionabla!
Åh David, trotsa eyjafjallajökull och kom hem till mig!
Jag känner mig halv! Men förutom hjärtesorg är jag på topp!

Min mamma och pappa kommer till helgen och JAG LÄNGTAR TYP IHJÄL MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0