motivation

Ni är många som frågar mig hur jag håller min motivation uppe.
Det gör jag inte alltid. Men innan motivationen försvunnit helt och hållet håller tankar på klädesplagg mig på rätt köl.
Jag tänker ofta på vad jag kommer kunna ha på mig, vilka plagg i min garderob som kan bäras igen och hur det kommer se ut på mig.
Här är några exempel på vad jag drömmer om.

cut-out på tighta fodral. Här på Doutzen Kroes.

Tights fodralklänningar. Här från Dallin Chase

Riktiga jeans. Haha, ja ni ladies out there vet ju om att jeans är en riktig dödsfälla om man har den minsta valken.

Mycket urringat! GUD vad denna klänning är perfektion!

Tighta klänningar i slinkiga material.

Ja det finns himla mycket fina kläder jag drömmer om!

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag tycker det är en bra motivation, kläder! Jag håller verkligen med dig. Vissa plagg man har hemma sitter sådär, då får man masa sig iväg till gymmet och jobba lite, så förhoppningsvis efter ett tag sitter det lite bättre igen. Det är också på kläderna man märker bäst hur ens vikt förändras, jag säger strunt i vågen (för min del i alla fall).

2010-04-27 @ 18:17:41
URL: http://baus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0