En vårdag

Påsken kunde ju bara inte ha börjat bättre.
Både jag och min älskade jobbade halvdag och efter det second hand handlade vi.
Både kläder och prylar.
Och sen kom solen. Så vi tog varsin latte och satte oss nere vid vattnet vid slussen och tittade på solen, turisterna och svanarna. Och varje gång Djurgårdsfärjan tutade och kom körandes längs vattnet så kände jag att Stockholm kanske inte är så dumt ändå.

Så underbart när solbrillorna äntligen kan plockas fram igen.

Ett bra tips för en hälsosammare livsstil är att dricka bryggkaffe med mellanmjölk istället för att hinka latte på fet mjölk. Jag försöker mer och mer byta ut kaffe mot te. Som jag självfallet inte har varken socker eller honung i.
Vill jag dricka latte så tar jag numera en mellan istället för en stor på lätt eller mellanmjölk istället för fet mjölk.
Det är ett litet tips på hur man kan vara vardags-smart.




Skinnjacka - H&M
topp - Primark
skärp - second hand
kostymbyxor - second hand
pälskrage - ärvegods
väska - vintage dior
kängor - ÖoB
solbrillor - nått billigt skit

Naglarna målades idag i en granitgrå färg. MYCKET SNYGGT!


Vilken underbar dag!
Och ni må tro att jag gjorde riktiga fynd idag!
Och allt är fotat så ambitiöst så och ni ska få se allt!
Jag lovar! Men nu sova för det är träning imorgonbitti.

Kommentarer
Postat av: dave

Vilken mysig dag det var idag!



Jag tyckte också det var en helt perfekt start på påsken min fina!

2010-04-02 @ 00:00:44
Postat av: Anna

Ser jättehärligt ut!

Ha en skön påskhelg!

Postat av: Little Peaché

dave: ja det var en superfin dag!

Tack för att du ville vara med!



kram

2010-04-03 @ 08:24:16
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Lisa

åh så fint!

2010-04-04 @ 20:41:23
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0