en outfit efter träning

Efter att jag har tränat brukar jag altid duscha på SATS.
Och efter tränignen är det skönt att dra på sig lite slappare och mysigare kläder.
Så häromveckan såg min efter-träning-outfit ut såhär.

Pälsjacka - Portobello Rd i London
Rosa tröja - second hand
jeanstights - urban outfitters
boots - ÖoB
och sen ett härligt påskris och en god latte som accessoarer! =)

Tröjan är helt hyseriskt och passar mig perfekt.
Den är rosa, har nät, spets, axelvaddar, låtsas-siden och axelvaddar.


Älskar guldnitarna!


Jag vet att den är hysterisk men vad säger du?
Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Bexkex

hiss!

2010-04-06 @ 02:07:17
URL: http://rebeccasutton.webblogg.se/
Postat av: Pappa

HISS!

Jätte fräck!

Daddy

2010-04-06 @ 10:34:23
Postat av: Little Peaché

pappa: tackar daddy long-leg!

2010-04-10 @ 11:42:06
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0