Beige & Grey


Jag är så jädra såld på alla dessa pasteller och ljusa och mjuka vårfärger.
Jag känner mig redo att ta mig an våren och sommaren!
Looken övanför är alldeles utsökt. Den beiga klänningen är så enkel och sofistikerad men om man helt hutlöst slänger på sina största halsband och glammigaste skärp blir looken lite kaxigare.
Den hade nog varit för snäll för mig annars. Och sen är det jättefint att låta en randig topp skymta fram under.

Dessa Alexander Wang byxorna är ju perfektion! Snygga men mjuka.
Klä upp de med juveler och kavaj. Eller bär de hemma som mysbrallor med en slappare t-shirt.
Sen skadar det ju inte att den randiga kavajen också ser ut som en mjukt plagg att bära för hemmastunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0