Att träna

Som jag skrivit om tidigare så tappar jag otroligt lätt motivationen.
Efter det är steget inte långt till att unna sig sötsaker lite väl ofta och skubba träningen mer och mer.
Efter svackan kommer det dåliga samvetet. Stunden då man slår ner på sig själv och rent ut sagt mobbar sig själv. Det är i den stunden man inte vill fastna.
Istället för att ömka och sörja så hoppar man upp på hästen igen. Och det gör jag idag.
Jag är så otroligt pepp på en ny härlig vecka med massa roliga träningspass, ett modeevent på café opera, goda hälsosamma måltider och massa plugg och viktigast av allt, kel med min man!

Idag träffade jag (som vanligt på måndagar) min PT och vi pratade om kost, träning och beteende.
Det är så intressant och även om det ibland kommer tårar så går jag alltid därifrån stärkt, motiverad och hoppfull.
Nu ska jag ta med mig dessa tre underbara känslor för att plöja skolböcker hela långa dagen.
Och ikväll ska jag dansa Dans-Aerobic som om jag vore Beyoncé!
Som sagt, jag är uppe på hästen igen!

ELLE France gör träning både sexigt och framförallt stylish!


Jag dör för dessa Versace skorna!
Det vore ju bra träning och svassa runt i dem var dag?



Jag önskar jag var en jogging-tjej. Man kan se så himla snygg och stylish ut!
Men men det kanske får bli nästa projekt. Att bli en joggare!


Kommentarer
Postat av: MOR

Du får inte tappa motivationen nu när det går så himla bra. Du har ju gjort strålande resultat och jag önskar för din egen skull att du fortsätter på den vägen du har bestämt dig för. Du mår så bra nu, det märks lång väg och det vore synd att inte fortsätta. Föreställ dig vem och hur du vill vara....

Love you

MOR

2010-04-27 @ 07:53:41
Postat av: Little Peaché

mamma: du har så rätt så rätt! jag kämpar på!



puss

2010-05-01 @ 23:32:09
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0