säger som Kling: sist på pucken

Ett helt dygn senare skriver jag nu nyheten (som får många ej längre är en nyhet)
Sonia Rykiel skall designa HM:s nästa gästkollektion.
Det blir två stycken till och med.
Den första blir med underkläder och accessoarer och den andra med de klassiska randiga plaggen.
Jag brukar inte bry mig om designersamarbetena så mycket men detta är jag hemskt sugen på.
Jag gillar verkligen randigt i alla dess former så detta ska bli hemskt intressant.

Och på tal om randigt sitter jag nu i randig kofta, randigt linne och randiga tights.
Men då detta är ett jag-har-fått-någon-form-av-matförgiftning-outfit blir det ingen bild på det.
För det jag gör mest hela dagen är sitter på toaletten.
Men här får ni en gammal bild fast på samma linne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0