När min familj var här

Min familj var här i helgen, därför blev det himla lite (hmm....obefintlig) bloggande.

Jag hade på mig en grön sidenscarf och farmor Elsys gamla halsband.

Jag hade min fina Dior. Som ju inte är min utan bara till låns.

Min mamma hade också en JÄTTEfin väska. Och den är faktiskt hennes.

Hennes 50-års present till sig själv.
En Mulberry Bayswater.

Jag hade på mig tights, rosa trikåklänning, oversized stickad kofta och de kära Acne bootsen.

Mamma demonstrerade sin fina Hermes sjal.
Jag älskar den! Men sen älskar jag ju allt som är leomönstrat! =)

Pappa mös med sina tjejer

På Hötorget var det full kommers!
Man kunda fynda kantareller himla billigt!

massa bär!

Fina lingon!

Åh så himla fina höstfärger!

Kommentarer
Postat av: paula

Men jag då:( fick inte jag va med i familjen..?

2009-09-24 @ 09:22:14
URL: http://lillafrokenjag.blogg.se/
Postat av: MOR

Väldigt fina bilder på allt utom den skrynkliga damen med sjaletten framför sig. Kunde du inte fixat lite med tanke på den fina kameran.....

Ingen kram!

MOR

2009-09-24 @ 09:44:26
Postat av: Little Peaché

Mamma: jag tycker du är jättevacker på bilden!!



PUSS och KRAM

2009-09-24 @ 10:05:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Du är alltid lika fint kläd, gillar din stil skarpt!



Din mor gjorde rätt i som unnade sig en Mullberry i födelsedagspresent, något man kanske borde göra då de är tidlösa och passar till precis allt och för en scarfs från Hermés skulle jag kunna göra mycket för. Ytterligare ett besparingsmål att uppnå :-)

2009-09-24 @ 12:15:18
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0