22 månader och alldeles ensam

Bildkälla: Här

 

Idag har jag och David varit tillsammans i 22 månader.
Men tyvärr är David och jobbar på Grekland och jag sitter kvar här hemma. Och det känns lite sorgligt och lite ensamt.
För i vanliga fall så brukar jag tycka det är ganska skönt när David åker iväg på sina jobbresor för jag får lite andrum och får en stor dos egentid. Men just idag, en dag som går i vår kärleks tecken, ja då vill jag ju ha honom här.

Så David, jag vill bara säga att jag saknar dig, jag saknar dig så otroligt mycket!


bildkälla: Här

Jag vänjer mig aldrig vid hur ont det gör att vinka av dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kommer ju tillbaka......

och snart kommer vi!

Kram

MOR

2009-09-07 @ 08:25:48
Postat av: Little Peaché

Mamma: och jag längtar sååååååå efter er!



PUSS

2009-09-10 @ 18:53:09
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0