GårDagens outfit

Igår hade jag på mig typ denna outfiten.

Iallafall samma topp och kjol.
Denna toppen är en av mina absoluta favvisplagg.
En midjekort omlott topp from the 80's. Det kan ju inte bli bättre!

Och här kommer ett öppet meddelande till alla er som är nyfikna på mitt blonda hår!
På lördag inleds fas två. Då ska håret blekas ytterliggare en gång och sen färgas med något som kallas Zynk.
Sen mina kära vänner kommer ni bombaderas av bilder.
Men jag vill ju gärna visa håret när det är fint och inte kycklinggult!

Kommentarer
Postat av: lisa

Snygg tjej, snygg outfit.

2009-10-01 @ 15:33:50
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Pappa

We can´t wait!!

Daddy longleg

2009-10-02 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0