Friends and Foes

igår hade vi idolkväll #1 här hemma i casa Svensson-johansson.
Tjejkväll och David!
vi hade så innerligt trevligt och framförallt roligt. Jag hade ont i mage, rygg och kinder av allt skrattande.
Jag funderar på att göra detta till ett stående inslag var fredag.
Får se om mina tjejer är på!
Så tack Mia, Isa, Stina och JoseFINe!

Att ha vänner som dessa är faktiskt få förunnat och jag känner mig verkligen så otroligt lyckligt lottad!

Ja töser, jag verkligen älskar hur kul vi har ihop!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ditto!

2009-10-04 @ 17:31:42
Postat av: Little Peaché

Mia: du är så fin så fin!

2009-10-09 @ 11:24:29
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0