Förra helgens outfit

Förra helgen bakade jag i timtal åt min vän Hanna.
För i förra lördagen hade vi en stor överraskningsfest för henne som hennes kille anordnade.
och vilken fest sen!
Den bästa på länge!

Bland annat bakade jag en rosa och himlans fin födelsedagstårta.
På mig hade jag en cowboyskjorta med spets och fransar (som du kan köpa här),
en svart pennkjol och turkosa strumpebrallor.

När Dave såg denna bild sa han "åh vad söt, du ser ut som en eskimå"
Är de ovanligt söta? Vi får la hoppas det!

Där har vi tårtan!

Kommentarer
Postat av: trollpia

jag är helt övertygad om att de är extra söta, min sambo hävdar nämligen ibland att jag också ser ut som en eskimå...

2009-10-05 @ 22:55:41
Postat av: Little Peaché

trollpia: haha nej är det sant!? Gud vad skoj!

ja men då lär det ju definitivt vara så att det är extra söta!

2009-10-09 @ 11:30:32
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: MOR

Har du verkligen gjort den vackra tårtan. Wow det är fantastiskt.



Love

MOR

2009-10-10 @ 20:20:23
Postat av: Little Peaché

mamma: haha ja den har jag gjort alldeles själv! =) jag har blivit en fena på att baka!

2009-10-23 @ 10:30:28
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0