Som en levande död

är jag död? nej det är jag inte...eller jo typ!
Jag tentapluggar och bantar och den lilla tiden jag hade över spenderades på att städa toaletten.
det är det glamorous life a jurstud!

Så vad är nytt? Jag har så jädrans mycket kläder och outfits som jag vill visa men ingen tid och det blir mörkt så tidigt. och mörkt ute = fula outfitbilder!
men men det kommer väl en ledig dag någon dag!

Imorgon är min andra veckoutmaning avklarad! Det har varit lite kämpigt då jag var riktigt godissugen igår och idag. Men jag stålsatte mig. Imorgon har jag haft min andra helnyttiga vecka och tränat 2 ggr på sats och det kommer firas med en klänning från Åhléns. Den ser inte mycket ut för världen på bilden men jag kommer knäppat upp den lite och sätta ett svart brett bälte i midjan. Då blir det nog fab fab fab!


om jag inte klarar denna tenta kommer jag freaking lacka ihjäl.
jag kommer aldrig orka plugga den här skiten en gång till.
Fy fan för C2:an!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Den där är jag också super sugen på

Tyvär finns det inget utrymme för shopping nu

2009-11-30 @ 10:58:55
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0