jimmy choo

Det har tjatats om denna kollektion så till den grad att jag redan är trött på den.
Elin Kling spatserar dagligen runt i sina skor från designsamarbetet och det känns inte kul längre.
Det kommer inte kännas speciellt att springa runt i HM butiken för vi som springer runt där är alla de som i princip får välja sist.
De vackra, kända och viktiga går redan runt i sina plagg från märket.
Nu går massor av plagg upp på Ebay.
Och när vi springer in i butiken så är det vi som väljer sist.

Så då Jimmy choooooooooooooooooooooooo får mig att somna tittar vi på lite bilder från Sonia Rykiels underklädessamarbete för H&M.




Kommentarer
Postat av: Anna

När CdeG-samarbetet släpptes ångrade jag mig så himla mycket att jag inte tog tiden att skippa jobbet ngra timmar och vara med och slåss. Sedan visade det ju sig att mycket blev kvar ändå, men det var två grejer jag verkligen gärna hade velat ha som jag missade. Nu känner jag lite som du, men det finns lite grejer på herrsidan som skulle kunna vara värt det. Å andra sidan skulle jag inte vilja köa så för NÅGOT (hej hej Ullared liksom?), så nej, inte heller jag kommer att återfinnas utanför HM imorgon.

2009-11-13 @ 11:55:39
Postat av: MOR

jag var hos Jimmy Choo häromveckan. Där fanns ingenting jag ville ha om det så hade kostat väldigt lite.

Puss

MOR

2009-11-13 @ 15:10:47
Postat av: Ivana

Jag väljer alltid att stå utanför butiken och betrakta vansinnet när det är dags för dessa kollektioner att släppas. Det är så mycket roligare. :)

2009-11-13 @ 16:10:23
URL: http://ivanalipovac.com
Postat av: lisa

mmmmm vill ha underkläderna mmmmmm.

2009-11-14 @ 01:43:14
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: paula

jag är iallafall glad för mitt armband och det känns häftigt att ha ngt gjort av jimmy choo:)

2009-11-15 @ 20:18:09
Postat av: Little Peaché

anna: haha nej det känns så ovärt att köa!

2009-11-24 @ 10:32:46
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

mor: nej jag har förstått att du intge gillade det du såg när du var inne i den riktiga jimmy choo butiken. jag fatar inte det!! =) Det verkar ju så himla himla fint och lyxigt!

2009-11-24 @ 10:33:30
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0