Att nå sina mål

Jag kämpar på och försöker gå ner i vikt och so far so good!
Vägen till succén för min del är att jag belönar mig själv med sådant jag verkligen vill ha.
Efter en totalt nyttig vecka och två träningspass på Sats samt ett yogapass hemma fick jag köpa mig en lyxig ansiktsrengöring. Det blev denna SAGOLIKA från Estée lauder!
Loves it!



Imorgon startar nästa utmaning och även då gäller en helnyttig vecka samt två träningspass på Sats.
Klarar jag (vilket jag ju absolut kommer och måste göra) så ska jag få köpa en svart/vit randig silkesklänning från Åhléns!
Längtar redan till nästa söndag!

Kommentarer
Postat av: Ani

Åh vilken bra idé med belöningar! Jag försöker gå ner i vikt och äta mindre sötsaker...jag ska helt klart lägga till en belöning varje vecka om jag klarat mina uppsatta mål :)

2009-11-23 @ 09:34:05
Postat av: trollpia

duktiga frida!!! det klart du klarar det!!! kram

2009-11-23 @ 20:14:19
Postat av: Little Peaché

ani: vad duktig du är! om du vill så kan vi ju mailas och peppa varandra!



Kram på dig

2009-11-24 @ 10:54:34
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

trollpia: tack! jag behöver lite pepp tror jag!

2009-11-24 @ 10:55:10
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som en jättebra pepp tycker jag! Kämpa på! :)

2009-11-24 @ 15:37:11
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Elena

Vad äter du för att gå ned i vikt?

2009-11-24 @ 18:02:17
Postat av: Ani

Maila o peppa varandra låter som en jättebra idé! Det är precis vad jag behöver :)



2009-11-25 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0