Vilken dag!

Oh my God! Vilken dag!
Klockan nio träffade jag några kursare och skrev ett arbete.
Sen skyndade jag mig till gymmet och tränade mig nära till döden.
Mina lårs död iallafall. Jag kan inte sätta mig på toa utan hjälp, så illa är det.
Vet ni, jag kvider på folk tror jag är störd.
Iallafall så skyndade jag till jobbet efter träningen och jobbade några timmar.

Nu sitter jag i min underbara velour mjukisdress. Den är svart med vita prickar.
Underbar soppa puttrar på spisen och jag planerar att ligga ytterst stilla hela denna kvällen.

I'm a tired woman! Men samtidigt är det härligt. Inga tvivel och inget dåligt samvete utan man kan med gott samvete att man utnyttjat sin tid väl. Jag har behandlat min kropp bra med hälsasom mat och lite svettiga timmar på Sats. Jag har gjort min ekonomi gott genom att jobba lite och jag har stimulerat min hjärna genom att plugga och vara ambitiös.

It feels good. Förutom låren. De får mig att vilja lägga mig ner och typ dö, alternativt hugga av dem.

Jag vill också ha små satin shorts att ha hemmakvällar i.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! men har du inte puma shorts då? kram sandra

2010-07-05 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0