Hela natten med en vänlig handling ligger i kärleken som inspirerade den

Min familj
David

Min finaste vän i hela världen!
Att ha David är att ha hela världen!
Paula

Paula är min lillasyster fast så pass stor att hon tar studenten nästa vecka.
Ni må tro att jag är stolt över mitt lilla pyre.
Paula är hela paketet! Smart, otroligt rolig, en beundransvärd självkänsla, mod, drift och så är vacker så det gör ont i ögonen.
Paula förvånar mig alltid. Hon är 3,5 år yngre än mig och ibland tror jag att hon är 5 år äldre. Ingen ger sådana otrolig bra råd som hon ger mig och samtidigt gör ingen mig så arg som henne.
Hon har ett fasligt temperament men hon har mig lindad runt mitt lillfinger och jag kan aldrig vara på henne länge.
Tänk att mitt lilla pyre snart är vuxen!
Mamma Sabine

Min mamma är min största idol. Hon har så himla många bra sidor som jag skulle vilja ha.
Hon är klok, snäll, lugn och självsäker.
Min mamma har alltid varit den bästa mamman i världen och trots att jag många gånger varit en usel dotter har hon, såväl som min pappa, alltid fortsatt älska mig.
Jag pratar med min mamma minst en gång varje dag och det jobbiga med att bo i Stockholm är att vara borta från min familj. Min mamma har så himla mjuk hy och så är hon ganska liten så det är världens härligaste att krama henne.
Jag älskar min mamma så, för allt det hon är och allt det hon står för.
Pappa Lars

Här är en ganska dålig bild men bakom mig är iallafall min pappa Lasse.
Min pappa är envis som en gris och det har väl hänt ungefär 1 miljon gånger att vi skrikit på varandra.
Men trots alla bråk så är det min pappa som i mångt och mycket gjort mig till den jag är idag.
Han har lärt mig stå för det jag tycker, våga ta konfrontationer och inte vika för motstånd.
Min pappa är lite som två personer. En sträng och bestämd pappig typ och sen den hysteriskt roliga typen.
Och även om ingen får mig att skratta som min pappa så älskar jag hans bestämda sida. Den har många gånger retat gallfeber på mig men när det kommer till kritan är det en del av min pappa och jag älskar honom för precis den han är.
En underbar pappa och vän!
Gustaf

Min underbara nästan-svåger. Alltså syrrans kille.
Detta är världens bästa kille och jag är så glad att han finns i mitt men framförallt syrrans liv.
Gurran min vän, tack för att du är så bra för min syrra!

Detta är min familj!
En familj att älska i nöd och lust!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket härligt inlägg! Kul att se, och läsa:)

2009-05-27 @ 08:27:46
URL: http://ellenmariamadelaine.wordpress.com
Postat av: Mamma

Vi älskar dig också, precis som du är. Jag hörde och såg en gång en intervju med en mamma till en väldigt, väldigt duktig dansös. Dansösen dansade med Cullberg-baletten i många år och var på så vis världsberömd. Mamman fick frågan "är ni stolt över er dotter?" Mamman svarade blygt "det är min dotter som ska vara stolt, inte jag för jag har inte gjort något". Detta har följt mig genom åren... men ...va fan jag är inte lika ädel. Jag är så himla stolt över dig,jag är så mallig över mina barn och jag älskar att tala om hur duktiga mina barn är, allt annat är falsk blygsamhet, må jag bli förlåten för det.

LOVE YOUR

MOR

2009-05-27 @ 09:21:25
Postat av: Mamma

Jag har kommenterat,men det verkar inte kommit med.

Kram

MOR

2009-05-27 @ 09:26:09
Postat av: paula

Vet inte vad jag ska skriva.. blev så himla glad och rörd av att läsa detta, till och med en tår smög sig fram. Jag vet att jag kan vara en dålig syster många gånger, men jag älskar dig otroligt mycket precis som du är, precis lika mycket som du älskar mig! Jag är glad att ha dig som syster, för det finns ingen annan som hade passat in i familjen Svensson som du och jag gör. Vi ses snart, massor av pussar

2009-05-27 @ 14:16:04
Postat av: Lina

Åh, så vackert! Och extra gulligt är det att läsa din mamma och sin systers kommentarer på inlägget, ögonen tårfylldes!



Ta hand om dig och din familj!

2009-05-27 @ 19:56:04
URL: http://misslinis.blogspot.com
Postat av: annabanan

Men åh! Gud så gulligt! Vad lika ni är, på nåt sätt, du och din syster.

2009-05-28 @ 17:24:12
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Mamma: tack för din fina kommentar! Den ska jag bära med mig varje dag!

2009-05-30 @ 10:55:23
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

Paula: mitt fina lilla pyre! PUSS!

2009-05-30 @ 10:56:11
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0