En riktigt mysig dag!

Igår åkte David till Grekland för att göra ett provjobb åt ett resebolag.
Tänk om han får det jobbet! Då kommer han vara borta mycket och det kommer bli ledsamt.
Samtidigt som det kommer bli alldeles underbart att se sin man stråla av lycka och arbeta med sin dröm.
Plus att en med heltidstjänst hade varit underbart i dessa studielåns tider.
Nog om det!
Igår hade jag en riktigt lugn dag. Såg på film, pysslade och sov på soffan.

Åh jag lever i min prickiga velouriga H&M mysdress


Och ja, jag är helt sinnesjukt vit.
Men man får väl se det som en del av min charm!

Eller a part om my charm som min läsare "Man" tycker är så fint när det är på engelska!

Kommentarer
Postat av: Cata

Hej vännen! Såg just att du svarat på min kommentar i det gamla inlägget. Jag har fixat mitt kommentarsfält nu och det borde funka. Stängde ner det för länge sen för jag fick like skumma kommentarer från anonyma läsare och glömde helt att fixa det igen! Ooops =)

Håller helt med dig, det vore jättekul att hålla kontakten lite mera.

Puss på dig =)

2009-05-28 @ 12:26:07
URL: http://catariyalundgren.blogspot.com
Postat av: Katarina

supermysig dress och såå glammiga glittershorts där lite längre ner!

2009-05-28 @ 13:50:03
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: annabanan

Prickig mysdress är ju det som ger ju, du är jättesöt i den.

2009-05-28 @ 17:21:18
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Anna

Sinnessjukt vit rular! Och det säger jag inte bara för att jag också är sinnessjukt vit. Eller jo, det gör jag ju. Vore jag brunare skulle jag förhoppningsvis tycka att det rular.



Förstår att det känns tungt att inte veta hur mkt darlingen kommer att vara borta framåt. Men jag tror som du, det kommer komma ut på plus med hans tillfredsställelse och kanske tom möjligheten till en och annan ekonomisk utsvävning.

2009-05-28 @ 17:48:29
Postat av: Mamma

Tja, vad gör man när man är för vit, eller för svart eller för grå (som jag själv) eller för rosa (som jag har varit). Man gör ingenting! Fast jag har precis upptäckt brun utan sol på benen... det blir bra.

Kram

MOR

2009-05-29 @ 08:03:06
Postat av: Little Peaché

Anna: haha ja man får ju helt enkelt älska det man har och inte försöka sträva efter att alltid se ut som någon annan!

2009-06-02 @ 16:07:49
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

Mamma: Du är så gullig! Akta så du inte får sådana ränder på benen som jag hade för några somrar sen! =)



Kram

2009-06-02 @ 16:09:46
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0