Det tar aldrig slut

Idag hade jag en tenta...igen!
Ja jag vet, it's a never ending story.
Men nu är det över och man kan bara hoppas på det bästa, och framförallt så kan man bara göra sitt bästa.
Nu har jag en fin helg att se framemot. Loppis, lugn och förhoppningsvis lite sol.

Krås och rosa är på min agenda just nu.
Det är det enda jag vill ha på mig känns det som.


Och en annan grej. Det var ju inte alls länge sen jag klippte lugg och redan är den långt ner över ögona.
Man blir ju tokig. Mitt hår växer som ogräs.

Kommentarer
Postat av: fröken lila

hoppas att tentan gick bra du!

2009-05-08 @ 20:10:11
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: trollpia

Det är ju det som är nackdelen med lugg, riktigt snyggt men jobbigt att underhålla.



Hoppas tentan gick bra och att allt är bra med dig!!



pussåkram

2009-05-08 @ 21:58:09
Postat av: Smaragdalena

Ja om jag ska hålla luggen i samma längd, så måste jag klippa den ungefär varannan var tredje vecka. Men det kan va snyggt att ha den så där lite föör lång ibland också.. :) Just så, har jag själv min lugg nu.. And I LIKE IT! :) Kram

2009-05-10 @ 00:11:37
URL: http://www.smaragdalena.blogspot.com
Postat av: Mamma

När lillasyster var liten, kanske 3, tyckte jag att hennes lugg var för lång så när jag sa, "du ser ju ingenting med den luggen" svarade hon "det gör inget för jag ser med mina ögon". På tal om lugg alltså.

Kram

MOR

2009-05-12 @ 08:53:14
Postat av: Little Peaché

mamma: är det sant! vad rolig hon är min lillasyster! jag skrattade massor när jag läste det här.

kram

2009-05-14 @ 10:19:45
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0