Collage

Igår var jag på Minoutfits sommar fest på Collage och det var trevligt.
Men eftersom jag inte känner så många här blir det lite tråkigare att gå ut.
Man kan inte mingla på samma sätt.
Men men en sen kväll och nu en tidig morgon och jag ska iväg och träna.
På schemat står Dansaerobic och det är första gången jag ska prova det.
Men jag älskar verkligen all dansig form av träning och a och o är att musiken är bra. Den kan tagga mig som in i.

Här ser ni mina nya jeansshorts inhandlade på Tradera för 40 kronor.
Jag och shortsen ska efter träningen bege oss in till stan.
Berghs har sin slututställning och jag rekommenderar er alla att gå!
De är riktigt begåvade de här eleverna!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men va kul! Själv har jag kört salsaaerobics ett tag och det är riktigt kul!

2009-05-30 @ 10:51:53
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0