Lite extra vacker



Gynning är ju bara så in i bomben snygg i denna video!
Love it!

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag tycker Gynning är kanon på alla sätt. En stark och rolig kvinna. Snygg? Nej det tycker jag inte.

Kram

MOR

2009-06-24 @ 10:39:36
Postat av: Magnus

För stora utstickande kindben, samt att hon ser ut som ett rådjur som ska bli påkört hela tiden. Sista blicken innan smällen kommer liksom. Hörde dave fått jobbet, hälsa!

2009-06-24 @ 20:13:18
Postat av: Little Peaché

Mamma: jo hon är verkligen stark och rolig! men hur kan man inte tycka att hon är snygg? hon är ju divine! Snuddar vid perfekt!

2009-06-25 @ 11:08:58
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

Magnus: jag hälsar david grattis! =)

Ett rådjur med dödsskräck säger du! nej jag håller inte med. jag tycker hon är fabolous!!

2009-06-25 @ 11:09:37
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Det finns människor som är naturligt vackra. Det kommer liksom inifrån, de behöver inte jobba på att vara vackra - det finns där, om de så har en svart säck på sig, rakar av sig håret, aldrig använder smink eller t o m ändrar kroppsform. Det är medfött eftersom de råkade få föräldrar med rätt anlag. Torun i Paris är ett sådant exempel, hon föddes vacker, det bara är så. Hon behöver inte jobba på det, det var därför hon var så bra modell och dessutom bra både på film och på catwalken. Natural beauty comes easy.....

Love you

MOR

2009-06-29 @ 09:57:45
Postat av: Little Peaché

Mamma: det är sant. och sen är ju smaken som baken som farmor alltid säger! =)

2009-06-30 @ 00:02:47
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0