It's only a ring with diamonds, not a diamond ring

En bloggare som inspirerat mig otroligt mycket på sistone är det gudomliga Glamourai.
Hon matchar färger, former, mönster och smycken in a divine way!
För övrigt är jag dödssugen på hennes frisyr också! Åh hon är verkligen ett litet modemirakel!
Iallafall så behöver jag en rejäl uppdatering i smyckesväg och ingen bättre tid än reatider.
När jag hittade denna blingade ring med zebraprint föll jag pladask.
Har inte Gona Tricot hottat upp sig rejält?


Maybe there is a little glamourqueen in me after all!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror du är släkt med Elisabeth Taylor! Hon gillar också bling fast hon har en del äkta också, bl a tror jag att hon äger världens största diamant som hon fick av Richard Burton.

Love you

MOR

2009-06-25 @ 10:57:26
Postat av: annabanan

Åh, den är fin, jag har också spanat på den. Nu är jag nyfiken, vad är det du jobbar med när du måste ha svarta kläder?? Om det är så att du är hemlig agent behöver du givetvis inte säga det =)

2009-06-25 @ 11:14:06
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's

cool ring :P

2009-06-25 @ 12:53:05
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: miri

det bor en fantastsik glamourqueen i dej, det vet jag det! och ringen är ursnygg. nu ska jag härmas och kolla efter den nästa gång jag är på gina.

2009-06-26 @ 15:56:35
URL: http://bookofmiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0