En dagens

På mitt jobb måste man ha svart på sig och jag måste erkänna att det känns hemskt tråkigt.
Cause I love colour!
Men jag försökte bright up my day med min rosa kappa, glitterskorna och en ny lila läderväska från Topshop.


Gympadojjor fullkomligt överrösta med massa massa glitter!
När solen lyser reflekterar skorna och jag är som en walking discoball!

Nu ser den grå ut men den är iallafall ljust syrénlila

Ett reaköp! Det bigger the better. Storleken spelar roll!


Mitt hår har börjat tova sig så in i helskotta så nu ska jag prova med uppsättningar.
Kan ni inte tipsa om hairdos'?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh tack, kul att du gillar den! Usch tala inte om tovor, mitt hår blir som klumpar med tovor när jag har det utsläppt eller låg tofs, är lite för långt för sitt eget bästa eftersom stråna är så tunna. Ofta knölar jag bara ihop det i en rufsig knut för då håller det sig bäst, och sen är det lite vågigt när man tar ut det. Har för mycket hår för att bara använda en snodd, så gör först vanlig tofs och sen knölar jag ihop håret och sätter en till snodd runt det. :) ha det bra!

2009-06-23 @ 00:29:00
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/
Postat av: Mamma

Din "fina" kappa liknar min gamla morgonrock, fast min var lila. Jag tror att det var i början av 70-talet som man hade sådana. 100% nylon.....

Love you

MOR

2009-06-23 @ 08:08:51
Postat av: Jennula

Holy macaroni vilka skor! Så coola!



Jag har nästan alltid håret uppsat i två tofsar på sidorna, eller två flätor som den där Pippi Långstrump. Praktiskt och så sitter håret där det ska hela dagen, ivf för mig som har grymt självfall :)

2009-06-23 @ 08:30:37
URL: http://jennula.com
Postat av: h

söta skor:)

2009-06-23 @ 20:43:42
URL: http://halshammar.se
Postat av: Little Peaché

Mamma: haha ja det är nog en morgonrock! men det behöver ju ingen veta ;)



Kram på dig

2009-06-25 @ 11:06:17
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0