Vi är ju alla modebloggare


Jag älskar när tjejer är kreativa, innovativa och tar för sig! "ViModebloggare" är ett typ exempel på vad som hände när Frida Fahrman tog för sig. Hon har ni skapat en sida där hon samlat alla sina favoritmodebloggare. Såfort någon av dessa bloggare publicerat en bild på sin blogg hamnar den på ViModebloggare-sidan.
Det är ju lite som Bloglovin' men utan all text. Här är det bara bilder och vi kan ju alla hålla med om att det är många bloggar man besöker för bildernas skull och mindre för texten.

Jag går in på denna sidan flera gånger om dagen för att få inspiration, ibland känna irritation, ibland blir jag riktigt förbannad och ibland får jag tårar över hur härligt något är.

Jag hoppas att jag en dag ska få vara en del av denna sida för jag tycker att oavsett hur olika alla dessa bloggare är så har de något gemensamt. Något som jag inte har, ett smalt midjemått. Varför inte blanda in lite kurvor undrar jag?

Kommentarer
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Jag håller med dig! Kurvor verkar vara förbjudet. Blir så arg på sånt här. Och jag tycker att det borde vara stilen, kreativiteten som avgör. Inte heller hur många wang-shorts man har...

2009-07-16 @ 11:12:06
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Åsa

Skriv till Farhman och säg det!

2009-07-16 @ 14:19:31
Postat av: Katarina

åh vad snällt att du erbjuder dig att göra det! det ska jag komma ihåg, om det är nånting i framtiden jag blir riktigt förtjust i på monki. tack söta frida!

2009-07-16 @ 15:09:33
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohh tack så jättemycket för du tyckte om det jag skrev:) Just nu håller jag på att ragga någon kompis som vill följa med, dock är alla väldigt busy tyvärr.. fanny g är på om hon kan ta ledigt. Vi får se hur det blir. Jag ringer dig! Pusssss

2009-07-16 @ 22:03:33
Postat av: paula

Det var jag som skrev det..

2009-07-16 @ 22:03:57
URL: http://lillafrokenjag.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Åsa: haha jag har redan mailat henne! Så vi får se vad det blir av det hela!

2009-07-20 @ 09:11:51
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0