Söndagsbrunch


I söndags åt vi brunch på Mosebacke igen.

man kunde sitta ute under parasollerna

Massa kaffe!

Min Finaste!

Ett gammalt halsband som kostade 10 kr!

Jag läste modetidningar


Brittiska Harper's Bazaar är en av mina absoluta favvistidningar


Jag är så glad nu när min karl är hemma!
På torsdag reser han igen, då ska han bland annat hjälpa till med nya kampanjbilder åt Ving.
Då ska han vara på Kreta i 12 dagar.

Denna second hand väska är en av de allra första second hand grejorna jag köpte för många många år sedan.
Och den är fortfarande en favorit!

David använde både mina handskar och mina halsband!
Älskar när man kan låna i varandras gömmor!

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar döskallehalsbandet, var har du köpt det? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0